piątek, 26 października 2012

Makaron ze szpinakiem i łososiem

Makaron kolorowy, szpinak czosnkowy, łosoś ziołowy.

Uwielbiam! Chociaż dużo osób nie przepada za szpinakiem. Pewnie znajdą się też tacy, którzy nie lubią łososia- o zgrozo!!!

 
Składniki:
  • pół opakowania makaronu Trottole tricolore
  • szpinak (użyłam pół opakowania mrożonego)
  • 200g łososia
  • sól ziołowa Prymat
  • pieprz
  • 3 ząbki czosnku
  • ser tarty mozarella
  • cytryna

Makaron gotujemy al dente. W oddzielnym garnku podgotowujemy szpinak z wyciśniętym czosnkiem, solą i pieprzem. Szpinak szybko dochodzi, zatem należy uważać, aby go nie rozgotować.
Łososia skropionego cytryną i opruszonego solą ziołową podsmażamy na patelni po 2-3 min. z każdej strony. Po usmażeniu rozdrabniamy na mniejsze kawałki i mieszamy delikatnie ze szpinakiem.

Szpinak z łososiem układamy na makaronie i posypujemy startym serem mozarella.


A na koniec......
Zamówiłam u Elficznej zakładkę do książek dla chrześniaka mojego męża.- Dzieciak uwielbia Angry Birds. Nie wytrzymałam i od razu po odebraniu przesyłki dałam prezent chrześniakowi, chociaż urodziny ma w przyszłym tygodniu. Radość była OGROMNA!
Jak nie macie pomysłu na prezent, to polecam uderzać do Elficznej! :)
Dzięki kochana!


A teraz...weekend!

7 komentarzy:

  1. ja też uwielbiam Angry Birds, a dodam, że jestem osobą, która do tej pory w nic nie grała:D u koleżanki, która maluje eko torby zamówiłam sobie koszulkę, ze specjalnie zaprojektowanym dla mnie wzorem:) a do szpinaku sama niedawno się przekonałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszny makaron, pyszny szpinak, pyszny łosoś! mniam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamień spadł mi z serca - solenizant zadowolony! =) polecam się na przyszłość aaa i przy okazji wpraszam się na ten pyszny makaronowy obiad !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No baaa! Jak tylko Bełchatów Ci po drodze, to wpadaj!

      Usuń
  4. bardzo apetyczne danie i zdrowe! a makaron superaśny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Danie wygląda bardzo apetycznie, na pewno tak też smakuje :)
    Zapraszamy do Nas
    http://czujemietedogotowania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...