czwartek, 11 października 2012

Masło orzechowe

Zobaczyłam przepis u Karmel na "Ciastka z masłem orzechowym" i przyznaję- pozazdrościłam tego własnoręcznie przygotowanego.

Masło miałam zrobić w weekend, ale dostałam lenia i jakoś tak wszystko przesunęło się w czasie.
Karmel dodała jedynie sól do zmielonych orzechów. Ja musiałam dodać jednak trochę oliwy, bo masło było "suche".


Składniki na 2 średnie słoiczki:
  • 0,6kg orzechów ziemnych
  • łyżeczka soli
  • ok. 4 łyżek oliwy
Orzechy zmieliłam za pomocą blendera. Dodałam oliwę, sól i dokładnie wymieszałam.
Nie mogę się doczekać ciasta z masłem orzechowym.... :D

A Wy, do czego używacie takie masło?

5 komentarzy:

  1. o super! zrobiłaś masło, bardzo się cieszę:)wygląda świetnie, teraz kolej na ciasteczka:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ubóstwiam masło orzechowe! dzięki Tobie pokuszę się o domową wersję :D mniam! a jaki słoiczek piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to musi być pyszne! kusi mnie żeby też takie zrobić w domku.

    OdpowiedzUsuń
  4. oo kolejny super przepis. Chyba podkradnę i sam spróbuję zrobić na swojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie myślałam nigdy o robieniu masła orzechowego w domu
    ale pomysł kupuję, u mnie masło zawsze w lodówce
    dzieci jedzą kanapki z masłem orzechowym i dżemem na to
    pycha, bo ja tez czasem oczywiście wcinam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...